Van Helden Advisering                       Management & Consultancy
 

Waarom Van Helden Advisering


Iedere organisatie heeft er mee te maken: Opleiden en onntwikkelen van medewerkers, slimmer willen organiseren van processen, werkzaamheden en afdelingen, en in het verlengde daarvan; digitaliseren.  Zaken waarbij het lastig kan zijn om objectief en met open vizier naar te kijken en je niet altijd weet waar te beginnen of met een oplossing te komen.

Van Helden advisering is uw samenwerkingspartner als het gaat om het coördineren van al deze projecten binnen uw organisatie. Na jarenlange ervaring binnen een multinational als coördinator van Learning & Development en projectmanager weet ik precies mijn wegen te bewandelen en prioriteiten te bewaken binnen een organisatie. Daarnaast heb ik ook ruime ervaring met procesefficiency, (her)structurering van teams en in het begeleiden van organisaties in (verdere) digitalisering.

Met gedrevenheid, proactiviteit, enthousiasme en kwaliteit altijd hoog in het vaandel bereik ik het gewenst resultaat. Door mijn inlevingsvermogen weet ik situaties snel te doorgronden, beoogde acties te organiseren, bewaken en te communiceren.


U kunt mij inhuren voor de volgende interim posities;

  • Coordinator Learning & Development / Opleidingscoordinator
  • Projectmanager
  • Business analist


Heeft u behoefte aan een tijdelijke specialist op bovenstaande gebieden of zoekt u tijdelijk vervanging wegens (acute) uitval van een huidige medewerker? Laat gerust een bericht achter zodat we kunnen kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.